Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 23 november 2011

I morgon är det första advent och jag har inga stjärnor eller stakar i fönsterna inte häller någon adventsljusstake att tända. Gud vad jag längtar hem, vill hem till min lägenhet till mina saker. Men det är ju bara att gilla läget. 
Idag har jag i alla fall städat och tvättat. Sen händer det märkliga saker, Jag häller ut nästan en hel flaska badolja på golvet när jag ska bada, jag hällde ut en massa hundmat på golvet strax efter att jag städat köket. När jag sätter mig här för ett tag sen och drar handen genom håret kommer jag på att jag glömt att skölja ur balsammet. Vad är det med mig?
Nä nu ska jag sova, i morgon är det Advents fika hos Maria och Niklas och bästa Emelie. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar