Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 20 november 2011

ef


  
Syster Jessica och Svarten
 Idag åkte jag ut till min lilla syster Jessica, hon var och red och Tuva skulle få rida lite. Det var regnigt och inte alls skönt men jag nosade lite på hästen och det var så mysigt att få vara i ett stall och känna doften. Kanske man skulle börja rida, det e nog en bra terapi form.














Har varit hos Sara och Dennis och fikat, det var så kul och skönt att få prata med dom. dom är så underbara människor. 

          Det var gott skulle haft lite vin och trevligt sällskap så hade det nog smakat ännu bättre                                                                 
IDag blev det Lax, ris hollandaisesås och grönsaker


 Helgen har med andra ord varit bra. Hoppas ni andra också haft en bra helg. I morgon blir det att jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar