Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 19 november 2011

Kärlek vad är kärlek ?

Kärlek är inte att hitta någon man vill leva med, utan någon man inte kan leva utan.

♥ Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med, det handlar om att finna den man vill vakna upp med.

Det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med, det handlar om att finna den man inte kan leva ...utan.
I världen är du bara någon, men för någon är du hela världen ♥ ♥ ♥ 

Nu har jag nog tänkt och fått pratat av mig lite till dom som orkat lyssna och jag har kommit fram till att??!! Jag måste snarast få ett svar på åt vilket håll jag ska gå och det finns bara en person som kan ge mig det svaret och det är jag men innan jag vet så är det ett par saker jag måste få svar på, och dom kan inte jag svara på tyvärr.

1 kommentar: