Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 19 november 2011

I dag har jag haft Emelie här hela dagen. Det är alltid lika mysigt. Vi mös i soffan på morgonen, sen gick vi ut med hundarna och stannade till vid en lekpark en stund. Vi skulle ju åka bussen till stan, men Emelie tyckte det räckte med att vi gick till Jackpotten och köpte klistermärken, ett halsband och armband . Så när jag sa att vi skulle vänta på bussen sa hon att hon inte ville åka ?! Hon ville gå hem till hundarna istället. Ja, hon fick ju bestämma :) Vi gick till ICA och handla mmiddag till mig och en glass till Emelie,
Grodan som Emelie fick av mig när hon var mindre.


Emelie Älskar Bowser säger hon och bäddar ner honom i korgen. Vet inte om Bowser tycker det är lika kul. Men han protesterade inte. En stund blundade han ialf och sov.
Maria ringde innan hon åkte från jobbet och föreslog att vi skulle äta middag ihop, och det var ett bra förslag då slapp jag äta ensam. Nicklas kom förbi han med. Mys pys med hela familjen Bengtsson-Sedin. Det slutade med att Maria sov kvar så slapp hon åka hela vägen till Härad bara för att sova och sen åka till baka. Sparar både tid och pengar ju.

Nu ska jag snart lägga mig jag med. Ska gå en sista sväng med hundarna, sen vänta på att Ulrika ringer så jag vet att hon kommit hem ordentligt i halkan.

1 kommentar:

  1. Oh.. Låter som du haft en toppen dag mamma..:) Det glädjer mig!

    Klart jag kom hem ordentligt. Jag är försiktig när jag kör, man vet ej hur eller vart det är halt.. Jag kan ringa/smsa dig varje gång jag kommer hem från jobbet om du vill! Jag älskar och saknar dig!

    SvaraRadera