Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 17 november 2011


              

Idag har jag haft äran att ha haft Mickaela här hela dan, och hon ska sova här i natt med. Så skönt att inte behöva vara ensam. Det skingrar mina tankar lite i alla fall. Det e så oroligt i kroppen och skallen snurrar av tankar. Saker jag vill göra. Borde jag ? Ska jag verkligen!?
Jag vill ! Men borde jag ?! Ska jag ?! Ja fram o till baka. Nä skärp dig! Du borde veta bättre, inte ska du det ! Men jag vill ju ! Men jag ska nog!
Nu ska jag och Mickaela äta varma mackor, det var länge sen. Sen ska vi nog pysa ner oss i soffan och titta på något bra. 

Många tankar och styrke kramar till min älskade lilla syster och hennes man och och barn och  hans familj som har en hemsk, jobbig dag framför sig i morgon.                                                                                                                                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar