Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 13 november 2011

Nu har Anders äntligen kommit iväg till sitt älskade Thailand igen. Önskar honom lycka till med affärerna. Men hur ska det gå här hemma nu då!? Tuva e redan lite förvirrad när han inte var hemma när hon kom hem. Och jag har hela lägenheten för mig själv, men vem ska diska nu då?! Jag!? Jaja vi vänjer oss nog och det är ju lika bra för snart ska vi ju ändå flytta hem till min lägenhet i stan ju. Det har varit rätt skönt att vara "sambo" speciellt eftersom Anders då har varit "ledig" och hemma. Men han behövde nog komma ifrån oss nu. Vi blev ju lite bortskämda jag och hundarna. Att komma hem och det var diskat och undan plockat det man lämnade på morgonen, eller på kvällen. Tillbaka till verkligheten och ensamheten igen då. Ha det gött i värmen nu Anders så ses vi till ........ ?? Vem vet när?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar