Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 16 november 2011

Ett fruset nypon
 Godmorgon världen och alla goa människor. Vilken underbar morgon det är, strax under nollan och det här frostiga på träd och buskar. Gick med hundarna en sväng och kände mig helt euforisk. Det var som härom dagen  när jag gick till jobbet. Känner mig nästan lite kär! Man blir  förälskad på våren oftast men när det är så här vackert ute och tankarna far iväg, då är det ganska svårt att stoppa känslan.

Kunde tyvärr inte gå någon lång promenad pga den där förbaskade UVIn, det är så jobbigt och dessutom har jag nog lite feber. Men men det ska ju ge sig nu när penicillinet finns i kroppen. Hade UVI för 11 år sedan men det var mycket värre än detta. Det bli i alla fall till att vara hemma idag, det går inte att arbeta när det är så här :(
Ha en underbar dag nu alla mina goa vänner.

1 kommentar:

  1. Ja det e så vackert nu men hua vad kallt det börjar bli

    SvaraRadera