Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 19 november 2011

God morgon alla morgonpigga människor. Nu har jag varit ute med hundarna, det e så fridfullt och skönt med en tidig morgon promenad, luften är ren och det är tyst. Då kan jag gå där och filosofera och försöka samla tankarna. 
Nu sitter jag och väntar på att goa Emelie ska komma och vara här under dagen, det är alltid lika mysigt. Men jag sov så dåligt i natt igen så jag hade uppskattat att få sova lite längre, men det händer ju inget särskilt i kväll ialf så jag kan ju sova middag sen. Det e ju så gött att krypa ner under filten på soffan en stund, tyvärr ensam då men får väll tvinga ngn av hundarna.
Funderar på om vi ska ta bussen in till stan och fika eller något, hon vill ju åka buss, det tycker hon e roligt av någon anledning. Och vad gör man inte för sitt barnbarn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar