Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 16 mars 2010

Efter 3 nätters arbete borde man ju sova i flera dar tycker man. Men hur lätt e det när solen skiner så härligt utanför fönstret. Tog hundarna på en promenad och vet ni vad! Vi hittade en backe där marken var helt bar och solen låg på, det var VÅÅÅRR, va bara tvungen att sätta mig ner och njuta en stund. Hundarna undrade nog vad som skulle hända, dom såg inte lika roade ut. Men jag hade godis i fickan så det blev små bitar som slängdes ut på marken och dom fick söka, dom hade att göra en stund och jag bara satt med näsan i solen och njöt av värmen och doften av fuktig jord och varm luft. Drömde mig bort till sommaren.

Mikaela och jag ska ju åka utomlands i slutet av April så jag kommer tjuv starta sommaren lite, ska bli så mysigt, har tittat runt lite på resor, hon vill till Kreta, vi får se vart vi hamnar. Men till värmen ska vi !



Men nu e det röja som gäller, förstår inte att det blir så rörigt hemma när jag bara sover och jobbar? Måste va hundarna som partar då.

På tal om hundarna så kommer Tuva flytta hit för gott. Hoppas att hon kommer att lära sig att leka och busa med Bowser, men hon e ju en gammal tik och han en ung slyngel : ) Kanske jag ska börja föda upp små Busar nu då ? Nä, men en kull kunde ju vara kul. Men Bowser gillar inte valpar av någon annledning ? Jag tror inte han riktigt vet hur han ska förhålla sig till dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar