Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 1 mars 2010


Godmorgon. Ja kan ni fatt att man vaknar 04.15 och inte kan somna om, så till slut va det bar att gå upp, klockan skulle ju ialf ringa snart. Har kollat avslutningen av OS, jag som inte har sätt mycket av den, men avslutningen va fin.
Det droppar från taken nu och man kan ana ljuset, det finns hopp om en vår, doften och fågelkvittret säger mig det.
I kväll e det dans igen kul, fast ändå inte, har börjat nybörjar buggkurs för Lottas skull. Men man kanske kan hjälpa någon.
Undrar vad som händer på jobbet idag då, det e lite tjusningen med mitt jobb, att man aldrig vet vad som väntar, det kan va allt från katastrof till kaos. Men ibland kan även lugnet vara kaotiskt. JA den förstår ni som jobbar inom intensivvården och akuten. Nä nu e det dax för freda,,,, nä så va det inte, nu e det måndag morgon o mitt huvud kännns så tungt..? Eller nått. Ha det gott alla och gå försiktigt det e riktigt halt ute. Kramar

1 kommentar:

  1. Godmorgon.
    Och inte hr du några barn som väker dig=)
    Du kan väl komma på torsda då. Veronica va också ledig då. Så kan vi ses allihop.

    SvaraRadera