Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 13 mars 2010

En underbar morgon! Vaknade av att Tuva gnällde vid 7, det e första gången sen hon kom till oss som hon sagt till att hon vill gå ut, jag tolkade det i alla fall som att det va det hin ville. Vi tog en promenad och det va sååå skönt skulle kunnat gått hur länge som hälst ,men hungern tog över eftersom jag inte ätit frukost. Nu har vi ätit frukost och tittat på Animal Planet. Det är fruktansvärt hur djur blir behandlade, som om man tror att dom inte känner och förstår. Vi skulle nog behöva ha lite djur poliser här med. Och om jag bodde på landet i ett hus med stor tomt skulle jag va jour hem åt hundar. Nu ligger det en liten hund på tangentbordet eftersom jag har datorn i knät, så det gick inte att skriva.

Nä ut i solen en stund igen. Ha en underbar helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar