Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 23 mars 2010

Semester



I dag fick jag så där apropå en dags semester. Inte helt fel ! Men vad ska jag göra ? Jag har en massa borden o måsten, ska nog avverka några.
I går va jag duktig, jag fixade till gardinstången som höll på att ramla, det behövdes en större plugg och en längre skruv, nu sitter den fast och inte snett. Satte upp spegeln ovanför byrån i sovrummet med, vet inte om den ska sitta kvar där men den får sitta så länge.

2 kommentarer:

  1. Oh, så skönt med en bonus dag!..bara lata sig är inte heller fel..
    Kom in via facebook. har du haft problem med att komma in här?

    kramis sanne..

    SvaraRadera
  2. Du får lägga in adressen som finns på FB. Det går inte via den gamla!

    SvaraRadera