Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 30 mars 2010

Snön ett minne blott


Minns ni det här ? Snart är vintern och all snö ett minne blott. Va ute med hundarna en timme på em , så snabbt snön försvunnit. Men vi gick en stund inne i skogen o där var det massor kvar på skuggsidan, men vi hittade en plats i solen där jag satte mig slängde ut godis till hundarna så dom hade att göra en stund och fick andvända hjärnan o nosen lite. Tuva gillade det inte ! Att leta godis gick bra men sen vill hon gå hem : ( Hon blev lite orolig, vet inte om det va för att vi va lite långt hemifrån mest. Men hon blir bättre o bättre. Hon har en bit kvar men vi jobbar på det.




1 kommentar:

  1. Ja det har verkligen gått snabbt för snön att försvinna, vilket bara är skönt =)
    Nu villjag ha sommar!!

    SvaraRadera