Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

fredag 12 mars 2010

Foto Mikaela Sedin

I dag va det en sån där bra dag på jobbet, då som man funderar på om det verkligen va rätt att säga upp sig?! Trevligt och roligt, Syster Lena och Peter bjöd på fredagsmys innan vi gick hem. När jag gick hem så ringde dottern till ägaren av min fosterhund, hon vill att vi skriver papper om ägarbyte nästa vecka. Bra beslut, känns bra, skulle inte kunna lämna tillbaka henne eftersom jag vet att hon inte skulle få det bra. Och nu går det ju så bra här hemma, hon och Bowser kommer överens nu, dom ligger rätt nära varandra till och med. Och i dag busade hon lite med mig oxå. Jag kommer bli ägare till ytterligare en liten Chihuahua, en go liten tik. Nu kanske det kan bli valpar ?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar