Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 21 mars 2010

Vårrus

I går gick jag, Mikaela och hundarna en promenad i vårsolen. Vi gick o skulle väcka Caroline, trodde vi ! men hör å häpna, hon va vaken! och hade duschat dessutom : ( Besviken blev jag tänkte ju hämnas hennes telefon terror på natten. Vi fick henne med oss på en liten tur i alla fall. Såg vid hus väggen ett vår täcken; Krokusar och blad från tulpaner och påskliljor började komma upp, Hääärligt. Vi såg en fjäril irra runt mot husväggen med, e inte det ett riktigt vårtäcken så säg. Gick förbi o köpte en stor bukett med tulpaner, skulle kunna köpa hur många som helst dom e ju så vackra.
Sen bar det av hemåt Badade två jätte skitiga hundar, tur att dom e så små !

Va på middag hos Eva och Mikael, Eva har ju fyllt år. Det va trevligt och hennes vitlöks paj e ju sååå god, synd att man blir så mätt bara. Skulle ju vilja äta massor av den. Nu väntar jag på att Lotta och hennes "ny gamla" manliga vän ska komma o fika. Tittar på körslaget så länge, Dom e ju så bra allihopa, tänk om man kunde sjunga, körsång verkar ju ge sån glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar