Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 11 mars 2010

Underbara värd

Godmorgon alla goa o glada människor o djur. Hade nu hoppats att alla i min närhet skulle vara friska nu, Men nädå, pratade med Maria precis då har hon fått bihåleinnflammation, det här tar aldrig slut.

Igår fick jag iallafall städa ordentligt, utom vardagsrummet då som kräksjuka Caroline lagt beslag på. Jag flyttade ut skåpet som stått i köket till hallen för att se om det passade där. Humm, kanske, om man målar det vitt sätter på nya handtag!?

Då ska jag bara komma iväg och köpa färg o handtag.


Det går bättre o bättre med hundarna nu och vi börjar fästa oss vid tjejen. Hon e lite mer bestämd och talar minnsann om för Bowser att hon e äldst. Men vi jobbar med det, nu sover dom ganska nära varandra i soffan. Nu kissar hon i alla fall, men bara 2 ggr om dan!! ?? Fattar inte, men hon e ju inte van att gå ut så ofta, vi går ju ut åtminstone 4-5 ggr om dan med busen.

Nu ska jag ladda för att gå o jobba i kväll : ( Känner inte att jag har tid att jobba riktigt, har så mycket att göra! Deltidspension skulle sitta fint, kan man får det när man är 46 år? Jag vet att många skulle vilja ha mitt jobb eller ett jobb överhuvudtaget så det e ju fel att inte vilja jobba, eller vill vill jag med inte heltid. Vore man rikare skulle jag gå ner i tid jag har sååååå mycket jag vill hinna med att göra. Umgås med familjen mer, Ta med Emelie på allamöjliga upptåg. Resa, pyssla hemma. Ja fritiden skulle jag kunna fylla med saker att göra.


Nähe ha en bra dag allihopa och ta väl hand om varandra. Försök att göra någon glad även om det bara är dig själv.

1 kommentar:

  1. Hallojsan gumman!!

    Jag känner precis som du!!.bara en massa jobb och minimalt med fritid..något måste göras åt detta!!..

    Ha det så bra!!

    Kramis Sanne..

    SvaraRadera