Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 20 mars 2010

Får man "spöa" sina barn ? Dom som är 20 alltså ? , det vet jag vel att man inte får o inte skulle jag göra det heller. Men lite stryk förtjänar dom i alla fall när dom ringer o väcker en 3 ggr på natten o inte vill annat än o fråga om när MC Donalds stänger i Södertälje, eller prata med sin lilla syster. Eller tala om att man blivit rånad !!!! Då blir man ju genast klarvaken, men hon skrattade åt händelsen och ingen blev ju skadad, fysiskt i alla fall. Vinet o kameran fick hon ju tillbaka med. Halv 5 va hon hemma och jag kunde somna om. Visst får dom ringa hur många ggr dom vill jag finns ju här för dom. Men man trodde ju att man skulle få sova på nätterna när dom blev "vuxna". Så ni som läser detta och har små barn, det blir bättre ett tag för att sedan eskalera igen. Njut av tiden när ni har barnen hemma på nätterna och ni vet vart dom är.


7 vaknade jag igen och kunde inte somna om : ( Bara att gå upp då, äta frukost och ut med hundarna. Jätte härlig morgon, men även små hundar blir skitiga nu ! Tur att man kan lyfta upp dom i diskhon. Det går jätte bra med Tuva nu, hon e glad och inte lika rädd längre, hon e en jätte go hund.
Ikväll blir det födelsedags middag med goa, glada galna vänner.
Stort grattis till min ex "man" Carina Storm på 50 årsdagen som hon har mage att fira i Thailand med sin nya man ; ( Hoppas att dom har en underbar dag.
Ha en riktigt trevlig lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar